Meghan Markle megint melléfogott: egy kisváros logóját és egy divatcég nevét nyúlta le egyszerre az új brandjével
Meghan Markle új vállalkozása, az As Ever még el sem indult igazán, de máris két különböző jogi problémába keveredett – egy spanyol kisváros és egy New York-i családi vállalkozás is azzal vádolja, hogy ellopta az arculatukat.
Egy spanyol város szerint Markle lemásolta a címerüket
Xisca Mora, a mallorcai Porreres polgármestere jogi lépéseket fontolgat Meghan Markle ellen, miután felfedezték, hogy az új márka logója feltűnően hasonlít a város címerére.
A Porreres-i címeren egy pálmafa és két madár szerepel, pontosan úgy, ahogy Markle As Ever logóján is – a különbség annyi, hogy utóbbi fekete-fehér, míg az eredeti színes:

Mora egyelőre még mérlegeli a lehetőségeket, de nem bánja, hogy a botrány miatt a kisváros hirtelen nemzetközi figyelmet kapott.
Meghan Markle eddig nem reagált a plágiumvádakra, ahogy a képviselete sem adott hivatalos választ.
Egy New York-i családi márka is beleállt Markle-be
Nem elég, hogy egy spanyol város perelni készül, Meghan Markle a névválasztással is magára haragított egy vállalkozót.
Egy nappal azután, hogy Markle bejelentette, hogy az American Riviera Orchard nevű brandjét As Ever-re kereszteli át, Mark Kolski, egy New York-i divatmárka tulajdonosa közölte, hogy az ő cége már 2017 óta ezen a néven fut.
„Wow, és helló!” – írta Kolski az Instagramon. „Köszönöm mindenkinek, aki ismeri és szereti a kis családi márkánkat.
Bár Kolski nem rendelkezik védjeggyel az As Ever névre, azt mondta, hogy nem tervezi a márkaneve megváltoztatását.

„Ez egy kis családi vállalkozás, szinte egyszemélyes.
Markleék viszont tagadják, hogy a névválasztás gondot jelentene, és egy forrás szerint az As Ever egy életmódmárka lesz, nem ruházati vállalkozás, így Kolski vállalkozásával nem versenyeznek közvetlenül.
Markle szerint az „As Ever” egy személyes jelentéssel bíró márkanév
Meghan Markle kedden jelentette be az As Ever márkát, és azt mondta, hogy az elnevezést már 2022-ben levédette, de eddig várt a megfelelő pillanatra, hogy bemutassa.
„Izgatottan mutatom be az As Ever-t – egy márkát, amelyet szívvel-lélekkel hoztam létre” – írta az Instagramon. Vagy, egyre inkább azt gondolja mindenki, szívvel-lélekkel nyúlta le a világban járva az ötleteket.
De a brand profilválasztása is eléggé megosztja az embereket. Sokan úgy vélik, hogy a hercegné olyan elismert életmódguruk, mint Martha Stewart és Joanna Gaines munkásságát másolja.
A New York Post cikke szerint