Nem a pénztárcánkhoz szabták a Jennifer Lopez jegyárakat, hanem ahhoz, hogy kicsoda és mit tett le az asztalra
A magyar nyilvánosságot új hír hozta lázba: nyáron Jennifer Lopez Budapestre jön.
Az MVM Dome július 20-án a popkultúra egyik legfényesebb csillagát látja vendégül.
Sokan zúgolódnak, hogy mennyire drága, milyen sokba kerül, és hogy nem a magyarok pénztárcájához szabták a jegyárakat.
Jennifer Lopez nemcsak egy popénekes. Ő popkulturális ikon, egy jelenség, egy több évtizedes karrierrel rendelkező művész és egy több évtizedes, szívós munkával felépített brand arca.
Az énekesnő fellépett Super Bowl félidei show-ban, Grammy-díjátadót nyitott meg, ő maga is díjakat nyert, és közben példaként szolgál fiatal lányok millióinak ahhoz, hogy csak kezdjék el csinálni, ami érdekli őket, és ne hagyják, hogy bárki eltérítse őket az útról, amelyen járni akarnak.
A koncert bevételének egy része nem egyszerűen éneklésért jár neki, hanem azért a karrierért, ami mögötte van. Azért az elképesztő munkáért, amit a fellépésbe belerak.
Ahelyett, hogy sopánkodunk a jegyárakon, akár örülhetünk is annak, hogy ilyen kaliberű világsztár fellépnek nálunk is. Jennifer Lopez budapesti koncertje egy világturné része – és az, hogy ennek az egyik állomása Budapest, szerintem óriási dolog..
Hajlamosak vagyunk úgy gondolkodni, hogy "Na de ez Magyarország, itt nem keresünk ennyit, miért nem olcsóbb a jegy?" Csakhogy egy nemzetközi turné nem a célország gazdasági helyzetéhez igazodik, hanem a turné költségeihez, a produkció méretéhez – és nem utolsósorban a fellépő sztár piaci értékéhez.
Az viszont, hogy a legolcsóbb jegyek még vásárolhatók meg, egy régi és jól működő (egyesek szerint pofátlan) marketingtrükk, ami a kereslet-kínálat logikája szerint működik. A koncert nem egy napi menü a sarki kisvendéglőben vagy irodai étkezdében, hanem a gasztronómia Michelin-csillagos élménye. Nem kötelező, nem alapvető szükséglet, hanem - akár tetszik, akár nem - luxuscikk.
A turné promóciós videója: